გაკვეთილის თემა
|
სად ცხოვრობენ მხიარული ნოტები?
|
საგანი
|
მუსიკა
|
კლასი
|
მე-3 კლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
24
|
განსაკუთრებული მიდგომების მოსწავლეთა რაოდენობა
|
0
|
მასწავლებელი
|
ნონა ტეფნაძე
|
გაკვეთილის მიზანი და შედეგი
|
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მიზნები და შედეგები
|
|
წინასწარ ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან რამდენი მხიარული ნოტია მუსიკაში და რა ჰქვით ამ ნოტებს
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
A ფაზა/გამოწვევა
აქტივობა 1 დრო -10 წთ
მასწავლებელი კითხვა-პასუხის რეჟიმში სვამს კითხვებს განვლილი მასალიდან.
აქტივობა 2, დრო-5წ
მასწავლებელი აუდიოდისკის საშუალებით
ასმენინებს მოსწავლეებს რიჩარდ როჯერსის სიმღერს „დო, რე, მი ‘’, კინოფილმიდან „ მუსიკის ჰანგები’’.
აქტივობა 3, დრო-5 წთ
მასწავლებელი დაფაზე ავლებს ხუთ ხაზს.
მოსწავლეებმა უნდა დაასახელონ ხაზების რაოდენობა და გამოიცნონ რისთვის გაივლო ხაზები.
აქტივობა 4, დრო-10წთ
მასწავლებელი სთხოვს ბავშვებს სწორად გაავლონ ხუთი პარალელური ხაზი და ხაზებზე დაწერონ ნოტები.
B ფაზა/შინაარსის რელიზება
აქტივობა 1, დრო-5წთ
მაწავლებელი უხსნის ბავშვებს,რომ სწორედ ეს ხუთი ხაზია ნოტების სახლი.
აქტივობა 2,დრო-10წთ
მოსწავლეები მოსწავლის რვეულში ასრულებენ სავარჯიშოს „ დახატე და გააფერადე ნოტები’’.
C ფაზა/ გაკვეთილის შეჯამება
მოსწავლეები ინდივიდუალურად „ხატავენ’ ნოტების სახლს.
|
შეფასება
|
შეფასებას მოვახდენ წინასწარ შემუშავებული რუბრიკების მიხედვით
|
რესურსი
|
3 კლასი
ავტორი მაია ოთიაშვილი
ავტორი მაია ოთიაშვილი
|
გაკვეთილის გეგმები
Подписаться на:
Комментарии (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий